معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سال گذشته نخستین برنامه پهنا باند را با بیش از ۲۰ برابر وضعیت موجود اجرا کردیم.

به گزارش سپیدار خبر، برات قنبری ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان به تسنیم گفت : افزایش 20 برابری پهنای باند در کشور با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: سرمایه گذاری مناسبی برای تغییر نسل اپراتور تلفن همراه ایجاد شد و این میزان برای استان گلستان بیشتر از سرمایه‌گذاری 8 سال گذشته کشور بوده است.
معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: سالانه شاهد 4 هزار میلیارد تومان خروج سرمایه از این بخش بودیم اما در سال گذشته اجازه استفاده از حق امتیازها را دادند.
قنبری به اعتبارات این بخش اشاره کرد و گفت: 2هزار و 200 میلیارد تومان برای این بخش و 3 برابر این میزان برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده که در سال 94 نیز میزان 2هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
به گفته وی،ICT پیشخوان توسعه است و به کاهش تورم کمک می کند و در دولت تدبیر و امید موفق شدیم عملیات ICT روستایی را گسترش بدهیم و از روستاها برای گسترش  پهن باند آغاز کردیم.
قنبری تاکید کرد: در نگاه جدید وزارتخانه توازن منطقه‌ای برای ما مهم است و سهم سرمایه‌گذاری استان‌هایی مانند گلستان را تا 2 برابر افزایش داده‌ایم، به این صورت اگر پروژه‌های اساسی داشته باشیم زمینه خوبی در استان داریم.
وی افزود: نگاه ما به استان گلستان برای منابع بانکی فرق می‌کند، در پست بانک به خرده بانک‌داری پرداخته‌ایم و تجهیز منابع خرد نیز باید داشته باشیم.
قنبری گفت: نگاه ما این است که استان‌های مرزی جایگاه ویژه‌ای دارند و تقویت کانال‌های بین‌المللی نیز در دستور کار ما است و برنامه ششم توسعه را بر مبنای مزیت‌های استانی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   ,   , 
برچسب ها :